Klachtenprocedure
Mooi Kliniek vindt het belangrijk dat cliënten en bezoekers tevreden zijn. Daarom streven wij ernaar om jou, tijdens jouw bezoek, zo goed mogelijk te behandelen, te verzorgen en te begeleiden. Ondanks deze inzet kan het voorkomen dat er dingen gebeuren die jij als onjuist of onterecht ervaart. Ben je ontevreden? Laat het ons weten, dan kunnen wij samen met jou naar een oplossing zoeken.
Komen we er samen niet uit?
Wij hopen dat jouw klacht wordt opgelost na het bespreken met de betrokkenen of na bemiddeling van de Klachtenfunctionaris van MOOI kliniek. Als dit niet zo is of als je over jouw klacht een uitspraak wenst, kun je een beroep doen op een onafhankelijke klachten- en geschillencommissie. MOOI kliniek is aangesloten bij De Geschillencommissie. Heb je een klacht en kom je samen met MOOI kliniek niet uit, dan kun je hier terecht. www.degeschillencommissie.nl. Kijk hier voor verdere toelichting over onze klachtenprocedure: Klachtenprocedure MOOI
We hebben tijdelijk onze prijzen verlaagd voor alle injectables!
MOOI Glow-specials MOOI Glow-specials Let it glow, let it glow, let it Lees meer...
In 2024 al 400 bomen geplant en 800 m2 regenwoud geadopteerd
Jij voelt je MOOIer én er is weer een boom geplant! Bedankt! Met jouw Lees meer...
Benoeming Prof. Dr. Andrzej Piatkowski de Grzymala op Profileringsleerstoel
Benoeming Prof. Dr. Andrzej Piatkowski de Grzymala op Profileringsleerstoel Innovatie Reconstructieve Chirurgie Benoeming Lees meer...