Klachtenprocedure
Mooi Kliniek vindt het belangrijk dat cliënten en bezoekers tevreden zijn. Daarom streven wij ernaar om jou, tijdens jouw bezoek, zo goed mogelijk te behandelen, te verzorgen en te begeleiden. Ondanks deze inzet kan het voorkomen dat er dingen gebeuren die jij als onjuist of onterecht ervaart. Ben je ontevreden? Laat het ons weten, dan kunnen wij samen met jou naar een oplossing zoeken.
Komen we er samen niet uit?
Wij hopen dat jouw klacht wordt opgelost na het bespreken met de betrokkenen of na bemiddeling van de Klachtenfunctionaris van MOOI kliniek. Als dit niet zo is of als je over jouw klacht een uitspraak wenst, kun je een beroep doen op een onafhankelijke klachten- en geschillencommissie. MOOI kliniek is aangesloten bij De Geschillencommissie. Heb je een klacht en kom je samen met MOOI kliniek niet uit, dan kun je hier terecht. www.degeschillencommissie.nl. Kijk hier voor verdere toelichting over onze klachtenprocedure: Klachtenprocedure MOOI
Wie is bevoegd en bekwaam om te snijden?
Interview voor het NRC "Sinds de ooglidcorrectie, kreeg ze haar ogen niet meer dicht". Lees meer...
Met jouw behandeling lever je een bijdrage aan een beter klimaat!
Jij voelt je MOOIer én er is weer een boom geplant! Bedankt! Met jouw Lees meer...
MOOI kliniek blij met doorbraak in borstreconstructie: Minister neemt lipofilling op in basispakket
Lipofilling voor totale borstreconstructie: Minister neemt AFT op in basispakket Lipofilling voor borstreconstructie: Minister Lees meer...