Klachtenprocedure
Mooi Kliniek vindt het belangrijk dat cliënten en bezoekers tevreden zijn. Daarom streven wij ernaar om jou, tijdens jouw bezoek, zo goed mogelijk te behandelen, te verzorgen en te begeleiden. Ondanks deze inzet kan het voorkomen dat er dingen gebeuren die jij als onjuist of onterecht ervaart. Ben je ontevreden? Laat het ons weten, dan kunnen wij samen met jou naar een oplossing zoeken.
Komen we er samen niet uit?
Wij hopen dat jouw klacht wordt opgelost na het bespreken met de betrokkenen of na bemiddeling van de Klachtenfunctionaris van MOOI kliniek. Als dit niet zo is of als je over jouw klacht een uitspraak wenst, kun je een beroep doen op een onafhankelijke klachten- en geschillencommissie. MOOI kliniek is aangesloten bij De Geschillencommissie. Heb je een klacht en kom je samen met MOOI kliniek niet uit, dan kun je hier terecht. www.degeschillencommissie.nl. Kijk hier voor verdere toelichting over onze klachtenprocedure: Klachtenprocedure MOOI
MOOI kliniek verhuist naar nieuwe locatie met eigen ok-faciliteiten
MOOI kliniek verhuist naar nieuwe locatie met eigen ok-faciliteiten In slechts vijf jaar tijd groeide Lees meer...
MOOI kliniek is verhuisd!
Nieuwe locatie per 1 februari 2022! We hebben leuk nieuws om te melden: MOOI kliniek Lees meer...
Water gevulde borstimplantaten
Water gevulde borstimplantaten Tijdens het consult voor een borstvergroting informeren wij je uitgebreid over de Lees meer...