Klachtenprocedure
Mooi Kliniek vindt het belangrijk dat cliënten en bezoekers tevreden zijn. Daarom streven wij ernaar om jou, tijdens jouw bezoek, zo goed mogelijk te behandelen, te verzorgen en te begeleiden. Ondanks deze inzet kan het voorkomen dat er dingen gebeuren die jij als onjuist of onterecht ervaart. Ben je ontevreden? Laat het ons weten, dan kunnen wij samen met jou naar een oplossing zoeken.
Komen we er samen niet uit?
Wij hopen dat jouw klacht wordt opgelost na het bespreken met de betrokkenen of na bemiddeling van de Klachtenfunctionaris van MOOI kliniek. Als dit niet zo is of als je over jouw klacht een uitspraak wenst, kun je een beroep doen op een onafhankelijke klachten- en geschillencommissie. MOOI kliniek is aangesloten bij De Geschillencommissie. Heb je een klacht en kom je samen met MOOI kliniek niet uit, dan kun je hier terecht. www.degeschillencommissie.nl. Kijk hier voor verdere toelichting over onze klachtenprocedure: Klachtenprocedure MOOI
Eerste onderzoek naar risico borstimplantaten!
Eerste onderzoek naar risico borstimplantaten! Nederlands onderzoek toont aan: lymfeklierkanker bij borstprotheses heel erg zeldzaam. Lees meer...
Vragen over de veiligheid van jouw borstimplantaten?
Vragen over de veiligheid van jouw borstimplantaten? Met enige regelmaat verschijnen in de media artikelen Lees meer...
Onderzoek klachten borstimplantaten
Onderzoek klachten borstimplantaten In Nederland hebben meer dan 200.000 vrouwen een borstimplantaat. Vervolgonderzoek naar een Lees meer...