De hoogste kwaliteitsnormenBijzonder ervaren plastisch chirurgen, ook werkzaam in onze ziekenhuizenJe kunt snel bij ons terecht! Geen wachtlijst. Maak een afspraak!Andere cliënten beoordelen MOOI kliniek met een 9,6!Eerlijk advies over natuurlijk MOOI blijven en natuurlijk MOOI ouder worden
Klachtenprocedure2022-10-12T08:48:54+00:00

Klachtenprocedure

Mooi Kliniek vindt het belangrijk dat cliënten en bezoekers tevreden zijn. Daarom streven wij ernaar om jou, tijdens jouw bezoek, zo goed mogelijk te behandelen, te verzorgen en te begeleiden. Ondanks deze inzet kan het voorkomen dat er dingen gebeuren die jij als onjuist of onterecht ervaart. Ben je ontevreden? Laat het ons weten, dan kunnen wij samen met jou naar een oplossing zoeken.

Komen we er samen niet uit?

Wij hopen dat jouw klacht wordt opgelost na het bespreken met de betrokkenen of na bemiddeling van de Klachtenfunctionaris van MOOI kliniek. Als dit niet zo is of als je over jouw klacht een uitspraak wenst, kun je een beroep doen op een onafhankelijke klachten- en geschillencommissie. MOOI kliniek is aangesloten bij De Geschillencommissie. Heb je een klacht en kom je samen met MOOI kliniek niet uit, dan kun je hier terecht. www.degeschillencommissie.nl. Kijk hier voor verdere toelichting over onze klachtenprocedure: Klachtenprocedure MOOI

Onze belofte

Bij MOOI is kwaliteit geen loze slogan. Wij hechten bijzonder waarde aan kwaliteit omdat het om jouw uiterlijk gaat en dat neem je je hele leven mee. Kwaliteit, veiligheid en vertrouwen staan daarom centraal in onze aanpak.

Ga naar de bovenkant