Klachtenprocedure
Mooi Kliniek vindt het belangrijk dat cliënten en bezoekers tevreden zijn. Daarom streven wij ernaar om jou, tijdens jouw bezoek, zo goed mogelijk te behandelen, te verzorgen en te begeleiden. Ondanks deze inzet kan het voorkomen dat er dingen gebeuren die jij als onjuist of onterecht ervaart. Ben je ontevreden? Laat het ons weten, dan kunnen wij samen met jou naar een oplossing zoeken.
Komen we er samen niet uit?
Wij hopen dat jouw klacht wordt opgelost na het bespreken met de betrokkenen of na bemiddeling van de Klachtenfunctionaris van MOOI kliniek. Als dit niet zo is of als je over jouw klacht een uitspraak wenst, kun je een beroep doen op een onafhankelijke klachten- en geschillencommissie. MOOI kliniek is aangesloten bij De Geschillencommissie. Heb je een klacht en kom je samen met MOOI kliniek niet uit, dan kun je hier terecht. www.degeschillencommissie.nl. Kijk hier voor verdere toelichting over onze klachtenprocedure: Klachtenprocedure MOOI
Termen in de plastische chirurgie & de betekenis
Termen en afkortingen in de plastische chirurgie Hoeveel dagen po is dit? Wie heeft er Lees meer...
De MOOI Foundation steunt Stichting Rajori
De MOOI Foundation steunt Stichting Rajori Vanuit de MOOI Foundation selecteren we elk jaar één Lees meer...
MOOI kliniek verhuist naar nieuwe locatie met eigen ok-faciliteiten
MOOI kliniek verhuist naar nieuwe locatie met eigen ok-faciliteiten In slechts vijf jaar tijd groeide Lees meer...