Klachtenprocedure
Mooi Kliniek vindt het belangrijk dat cliënten en bezoekers tevreden zijn. Daarom streven wij ernaar om jou, tijdens jouw bezoek, zo goed mogelijk te behandelen, te verzorgen en te begeleiden. Ondanks deze inzet kan het voorkomen dat er dingen gebeuren die jij als onjuist of onterecht ervaart. Ben je ontevreden? Laat het ons weten, dan kunnen wij samen met jou naar een oplossing zoeken.
Komen we er samen niet uit?
Wij hopen dat jouw klacht wordt opgelost na het bespreken met de betrokkenen of na bemiddeling van de Klachtenfunctionaris van MOOI kliniek. Als dit niet zo is of als je over jouw klacht een uitspraak wenst, kun je een beroep doen op een onafhankelijke klachten- en geschillencommissie. MOOI kliniek is aangesloten bij De Geschillencommissie. Heb je een klacht en kom je samen met MOOI kliniek niet uit, dan kun je hier terecht. www.degeschillencommissie.nl. Kijk hier voor verdere toelichting over onze klachtenprocedure: Klachtenprocedure MOOI
MOOI kliniek presenteert onderzoek naar BII: de resultaten
Onderzoek naar BII wijst uit: vrouwen mét en zonder borstimplantaten ervaren lichamelijke klachten Al sinds Lees meer...
Internationale Masterclass Lipofilling gegeven door MOOI plastisch chirurgen
Internationale Masterclass lipofilling borsten Op 16 en 17 maart vond er in MOOI kliniek Maastricht Lees meer...
Reactie van de NVPC op TV programma RADAR
Reactie van de NVPC op RADAR Voor de uitzending van maandag 12 december 2022 Lees meer...